IKLAN

Monday, July 23, 2012

CANTIK ITU SANGAT ABSTRACT!!

Salam semua,..
just nak kongsi pengalaman sepanjang 15 tahun menjadi PEREKA GRAFIK... benar benar menguji tahap mental dan fizikal.. terutama pereka wanita... lebih lagi yang sudah berkeluarga.. masa adalah emas yang sangat berharga.. harus memiliki pasangan yang sgt sporting dan memahami bidang kerja kita yang tidak menentu masa dan kekurangan perhatian kepada insan terdekat..

jadi sebelum melangkah dan bertekad menceburi bidang ini harus berfikiran posititf dan berbincang dengan pasangan untuk seumur hidup anda terangkan apa yang bakal mereka lalui bersama anda PEREKA GRAFIK..

dan bersedia berdepan dengan pelbagai 1001 perangai pelanggan anda yang menyemarakkan keimanan dan bersedia untuk dikritik samada terang terangan or belakang belakang.. so... semua ini adalah asam garam..

dan lagi nak kongsi perkataan dan nilai CANTIK itu sgt berbeza kategori dan mata setiap individu.. jadi selamat bekerja dan mengeluarkan idea anda, serta SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA>>

sekian untuk hari ini

2 comments:

  1. saya amat berminat dgn design akak.. ringkas tapi kemas... kaler yg sesuai dgn tema.. tidak terlalu ketara... insyaallah kalau ada rezeki, saya nak korek rahsia akak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Very much..InsyaALLAH tiada masalah berkongsi dan bertukar pandangan mencipta idea yang lebih baik..

      Delete